“E-commerce bedrijfsprocessen optimaliseren die sterke groei faciliteren, of daar een gevolg van zijn”

Uitvoering van organisatie- en marketingstrategie in de chaos van de dagelijkse praktijk. Implementatie met team of alleen.

Effectiviteit
Structuur & processen
Cultuur
Productiviteit
Organisatie
Werving

Organisatie

Na of gedurende de inzet van onze diverse e-marketing diensten zien we vaak dat ondernemingen in een stroomversnelling raken wat betreft groei, zowel in omzet en resultaat, personeel, processen als fysieke huisvesting en benodigde resources.


Rol

De Krijger Optimalisatie biedt aan e-commerce ondernemingen een aanvullende dienst die 'bedrijfsproces-optimalisatie' heet, en de exacte processen (mens en machine) die gedurende een groeiscenario optreden kan herkennen, managen én vervolgens kan optimaliseren op verdere doorgroei. 

'Groeipijn' is vaak onoverkomelijk, en in die zin positief. Aanhoudende chaos als gevolg van groei zal geen enkele ondernemer accepteren. Wij bieden daarbij de tools en knowhow om bedrijfsprocessen dusdanig te 'optimaliseren' dat ze leiden tot meer rust, controle en transparantie in uw e-commerce onderneming of afdeling. Zelfs bij sterk aanhoudende groei!

Modellen
Bij dit proces gebruiken we o.a. de modellen van Stephen Covey m.b.t. leiderschap, productiviteit, (e-)strategie uitvoering en vertrouwen.

Benieuwd naar de mogelijkheden om uw organisatieprocessen en -aansturing beter af te stemmen op uw doelstellingen en bedrijfsidentiteit? Neem contact> op!